You never know what´s outside your window

Jag ska sluta tänka, annars händer det bara det jag tänker.. Haha. Det stämmer faktiskt, har hänt några gånger och imorse var det inget undantag. Stod i bara bh och tänkte dra upp persiennerna men tänkte "Tänk om det står någon där ute eller i huset bredvid och ser mig. Fast nä, det kommer det nog inte göra" och vad tror ni, jo, när jag drar upp persiennerna står det en man och kollar upp mot mitt fönster rakt på mig och han slutar inte titta heller! Det värsta är att han kan vara en granne till mig (trots att jag har bott här sen i augusti har jag ingen aning om vilka alla mina grannar är).

Men men, det kanske gjorde hans dag att få se en yngre tjej i bara bh :) hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0