Keep you much longer

God eftermiddag. Sitter här med tända ljus, har städat lägenheten som aldrig förr. Trodde jag skulle tuppa av mitt i dammsugningen då jag max har sovit i en timme på ett dygn. Gårdagen gick som planerat vi åkte ner och dansade i Hudik, jätte roligt. Men när vi var i Sundsvall så blev vissa lite sugna på mat så vi stannade på Big boy, där vi stannade ett bra tag. En man (som inte var allt för nykter) tyckte att våran lilla grupp på personer såg såå kära ut och undrade vem som jagade vem och om det inte fanns någon som jagade var det dött... haha. När vi lyckades slita oss från Big boy var ingen av oss trötta, så det hela slutade med dans i min lägenhet klockan fem på morgonen plus en massa andra konstigheter. Det höll på tills mina kära vänner åkte hem, vill säga runt ett idag.

En sak jag inte förstår är att jag var så otroligt pigg hela tiden. Måste vara nåt allvarligt fel på mig när jag är sjuk, haha.


Akon - Keep you much longer. Underbar låt ♥

Kommentarer
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: ja.. kanske det, har svårt att bestämma mig x) <3 tack för tipset!

2010-01-18 @ 14:30:31
URL: http://lucki.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

ja, desamma :) <3

2010-01-19 @ 16:25:20
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0