Sälja bingolotter

Snart ska jag dra iväg och sälja bingolotter på stan i två timmar. Skulle egentligen ha sällskap av Karro men hon var tvungen att jobba så hoppas att Daniel kan komma lite tidigare och stå med mig. Sedan ska vi sticka och äta innan det bär iväg till träningen.

Samma som igår kan jag inte vara med på testerna för att idag ska de testa hopp, men det hindrar inte mig från att komma och hjälpa till. Jag ska även bjudan på muffins. Hoppas de gillar dem! :)


Kan se ut som att vi är väldigt få i gruppen då det bara var fem stycken som gjorde tester igår. Men jag lovar er att vi är lite fler. Vi är närmare runt 20-30 st totalt! Det är väl många som har tagit julledigt antar jag :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

sv: Tack Lovvan! :D

2010-12-23 @ 14:08:41
URL: http://www.evelinaytterbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0