Stockholm



Stormtrivs i Stockholm fast vädret inte är på topp som det var i fredags. Knallade runt i stan efter vi hade anlänt och jag har märkt att det finns många övergångsställ, dubbelt av alla affärer, att slottet inte ser ut som ett slott (besvikelse..) och att gamla stan är otroligt mysigt. På kvällen var vi iväg och lyssnade på Crashdiet. De var bra men hade varit lite roligare om jag kände igen fler än två låtar, haha.

Igår gick vi runt på Kistagallerian. Hittade en massa kläder som jag ska ta och visa senare. Träffade också min kusin av en slump. Vi tog med henne till Barkaby men det var en stor besvikelse för mig, jag hatar nämligen märkeskläder, tycker det är så fånigt att betala så mycket pengar för ett plagg. Blir bara deprimerad av att inte kunna köpa kläderna jag vill ha. Därför blev det Kista idag igen, men blev bara ett par jeans och ett nitarmband.

Känns som det blir fler turer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0