Sing with me

I början av sommaren gjorde jag en liten lista som såg ut ungefär så här:

1. Lära mig sjunga
2. Lära mig spela gitarr
3. Bli bättre på piano
4. Bli bättre på att dansa
5. Kunna locka håret
6. Sluta va kittlig

under sommaren.

Hur har detta gått? Inge vidare kan jag säga. Fast kan väl säga att jag har gjort framsteg i dansen (men det är ju inte så konstigt då jag dansar varje vecka). Så därför tänkte jag att det blir nog mycket att försöka sig på alla på en och samma gång och när jag sitter och lyssnar på en massa så tänker jag att gu va roligt att kunna sjunga så bra som dom gör och det vill jag! Kanske inte riktigt lika bra men så bra så man inte skäms över att öppna munnen för att sjunga med en låt. Visst kan de låta bra när jag sjunger om de inte är allt för högt eller lågt. Men jag vill kunna sjunga låtar o höra "ååh, vad bra du sjunger" och faktiskt hålla med och tänka, ja det låter inte såå dåligt!

Får se till att öva när jag flyttar hemifrån då jag bor alldeles själv och hoppas på att inte grannarna hör, hehe.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha jusjta, den listan minns jag ;D Jag försökte väl komma på nån jag å men kom inte alls på lika många saker som du :P

2009-08-02 @ 13:24:50
URL: http://evelinaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0