090209

Har just avslutat en sen middag som bestod av sallad. Ska nog sätta mig och gö lite engelska läxa så jag har den klar. Om jag orkar kanske jag tar itu med So uppsatsen jag måste ha klar den här veckan.

Den här dagen har verkligen varit flum. Det märks att jag sov för lite inatt och att jag har varit sjuk i helgen. Hehe. Samtalen jag hade med mina vänner på skolan var allt mellan ekorrhjul till trocadero godis som bara finns i norrland. Kommer bli sjuk tråkigt att man inte kommer gå med dom till hösten och jag fattar fortfarande inte att jag inte kommer gå i samma klass som Caroline. Victoria finns väl också där på ett litet hörn och samma med Petter. Men dem hamnde i en annan klass när vi började i högstadet. Men Carro har jag gått med sida vid sida från dagis upp till nian och nu kommer vi inte ens gå på samma skola. Det känns så otroligt overkligt. Vad kommer hända efter gymnasiet? Usch, jag vill inte tänka på det.

Nä nu ska jag gå och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0