En dag på stan

Vilken härlig dag det har varit idag! Var i kyrkan i ca en timme för några i estet hade en julkonsert, sedan gick jag, Olle och Erik på stan. Hjälpte Olle med Julklappar till tjejen och Familjen, när han sedan skulle träffa sin tjej en snabbis skulle Erik hjälpa mig hitta kläder som jag kunde ha på julafton, det gick mindre bra, haha.

När Erik och Olle lämnade mig hjälpte jag istället Dennis och Alice som stod och sålde bingolotter (det jag gjorde igår). Vi blev lite frusna så jag och Alice sprang iväg och köpte Vanilj-latte och chai-latte, sedan stod vi tre där och trallade på jullåtar!

(Varning för falska toner!)


Det kanske inte hörs, men det kom fram en gubbe och sa att vi skrämde bort kunderna, haha..

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Mest krogen, haha. Men sen har jag gått flera olika danskurser i många år. :)

2009-12-22 @ 08:13:29
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fan vad schysst han var då:P

2009-12-22 @ 11:02:32
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0