tapetsering av lägenhet - KLAR!

Från halv två till halv tio var jag i lägenheten! Men det var de värt, för efter många långa timmars arbete har alla tapeter hamnat på väggen och det blev så GRYMT BRA och jag är så JÄVLA NÖJD!

Fast där ljög jag också lite. Från halv två till fyra jobbade jag sedan drog jag, mamma och pappa o käkade. Dom åkte tillbaka och jobbade medans jag gick runt på stan. När jag kom tillbaka fortsatte dom att gö klart allting och jag satt och gjorde pappersflygplan (hehe). Och när jag jobbade så assisterade jag med vertyg och matade fåglar på balkongen.

Men vadå, tyckte pappa skötte sig så bra så varför ska jag komma o förstöra (aa)

En sak jag inte ljög om var att tapeterna är så grymt jävla underbara!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu blir jag nyfiken, kan du inte lägga ut en bild på lägenheten? (a) ;D

2009-08-04 @ 11:42:34
URL: http://evelinaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0