Mor- och farföräldrar och en massa annat

Härligt att solen skiner! Men tråkigt att snön har kommit tillbaka..

Idag har jag varit en sväng till farfar för fika, följde sedan med mormor till affären för att köpa godis, inte helt fel ;) Blev en sväng till fotbollsplanen för att knäppa lite kort mamma hade beställt av mig typ. Blev en aning kallt att plumsa runt i tygskor kan jag säga! När känseln var borta och jag hade fått till några kort drog jag hem för att städa upp lite i köket för man är ju världens bästa barn man kan ha, höhöh.... Tog bussen ner till stan och jag vet inte om jag ska tycka det är lyxigt eller sorgligt att få hela bussen för mig själv, hm.. Nu efter ungefär en timme sitter jag i min lägenhet och ska snart pallra mig till mamma för mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0