Plugga tillsammans med en vän

Jag måste då allt va bra snäll. För det första får jag alltid ångest över att åka buss till ett ställe jag aldrig har åkt buss till förut. Men jag offrade mig och tog bussen till Viktor bara för att hjälpa han med en uppgift han har fått i samhällen. Hur snäll är inte jag då???? Tyvärr hann vi inte med alla frågor innan jag var tvungen att åka på träning, så får se hur vi gör med resten.


Viktor och jag från Tallinn-resan.

När jag dök upp hos honom och vi satt och snackade om uppgiften tyckte han att det kändes som i amerikanska serier, då två kompisar sitter hemma och pluggar ihop, haha. Det visade sig att det var både min och Viktors första gång att plugga med en kompis sådär.

Kommentarer
Postat av: anonym

hehe =) Vad gör du för ngt? Snart helg =)

2011-01-13 @ 15:29:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0