Nyår

Hade ett jättetrevligt nyårsfirande, men är glad att jag är hemma där jag har ett riktigt badrum, hehe. Det jag sa i förra inlägget om att jag inte skulle ha höga förväntningar att Timrå skulle vinna matchen i torsdags. Det är bara att stryka det! De spelade riktigt bra och deras målvakt var grym.

Nöjd över Timrås insats åkte jag till Liden till en stuga långt långt inne i skogen. Vi spelade kort, umgicks, tjafsade om vem som skulle sova vart, låg och pratade känslor tills vi alla slocknade i varsin säng runt sex på morgonen och sov till tolv då vi vaknade av att det var svinkallt i stugan. BG och Hampus stack iväg för att handla så jag, Martin och Fredrik stack ut och roade oss vid sjön innan det blev för kallt så vi stack in och spelade tv-spel, tittade på bilder och videofilmer på datorn. Efter flera timmar kom BG och Hampus tillbaka med varorna och det blev tennisturnering på tv-spelet innan maten. Eftersom det också var Fredriks födelsedag så fick han en puck med en Timråspelares autograf på, av killarna.

Det var många timmar kvar innan tolvslaget så vi satte oss och spelade poker och vinsten var massage av övriga personer. Jag var så himla nära att vinna, men tyvärr snodde Martin vinsten av mig.. Som tur var fick jag lite massage av BG endå :) Det blev lite mer spel och lite tittandes på Sverige-Kanadamatchen innan vi stack ut för att smälla raketen och fira in det nya året. Sedan blev det matchen igen och jäklar vad spännande det var!

Vi stack ut och gjorde pyramider och grejer i snön, körde också rygby innan BG och Fredrik lessnade på att förlora hela tiden så vi stack in och spelade mer kort istället.

Norberg och Hampus gick och la sig men jag, Martin och BG höll oss vakna till sju på morgonen innan vi även somnade och sov till halv tre!

Var jättemysigt att vara i stugan med pojkarna, men jag föredrar att ha ett badrum med en dusch och riktig toalett framför ett utedass..

Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0