ÄNTLIGEN FREDAG

Vad den här veckan har känts jätteseg och det har varit svårare än vanligt att ta mig upp ur sängen på mornarna. Tror jag börjar bli sjuk.. Men det är iallafall jätteskönt att det är helg nu och man kan bara slappa.

Imorse skulle vi ha skridskor på idrotten och jag var jättepepp på det. Självklart hade vi inte det för att det var lite snö på isen.. Fick sluta en timme tidigare idag, men det var inte så roligt för mig. För jag var tvungen att vänta på mamma till halv tre för vi skulle på banken. Lilla jag blir en stor flicka om några veckor!

Blev även ett besök hos min faster med go fika. Kände dock att man skulle ha ätit middag innan. Nu sitter vi och tittar på "På spåret", eller vi och vi, mamma rättare sagt ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du haft en trevlig kväll :}.

2011-02-11 @ 23:08:08
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Blondiner <3

Är allt bra? ♥

2011-02-12 @ 16:26:20
URL: http://blondeegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0