18-årsdagen

Nu minakära vänner ska jag berätta om min 18årsdag som förövrigt var GRYM!

Det började med att jagg vaknade 10 min innan väckarklockan skulle ringa och låg och väntade på det. Jag hade nämligen ställt in melodin på "happy birthday", hihi! Ställde mig sedan i köket för att göra klart tårtan som jag skulle bjuda mina vänner på efter skolan.

Innan det blev tårtkalas drog jag till tandläkaren. Fick en tandborste för att jag fyllde år :) Martin och Norberg plockade upp mig och vi for hem till mig. Kom även ett blombud till mig!! Johan dök upp och det blev tårta, fick en öl-hjälm av Martin och Norberg. Mamma och mormor dök upp med mer blommor och presenter från moster. När alla hade stuckit var det bara att börja fixa sig för utgång. Lite folk kom hit innan vi drog till Memento. Robin snackademed personalen så jag blev uppdragen på scenen och alla sjöng för mig. Blev en massa dans och så innan jag mötte upp Davve för käk, som han bjöd på, awwie :)

Allt som allt behövde jag bara betala 98 kr på hela kvällen och det var för en drink! Taxin betalade brorsan, blev uppskriven på listan av en kille som förfestade hos mig och resten av kvällen blev jag bjuden på dricka :) 

Knäppte inga bilder. Menmen, dagen kommer va oförglömlig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter himla kul! :D

2011-02-27 @ 20:01:20
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0