Nu är det fredag igen

Dagen har varit jättebra, förutom att jag fick VG på psykologiprovet..

Var grymt trött imorse men humöret ändrades snabbt då jag kom på att det var fredag. Under lunchen följde jag med Jesper till en tatuerare. Jag vet inte varför, men tatueringsstudions skrämmer mig, haha. Men det fanns en jätteliten söt hund där och tatueraren verkade jättesnäll så jag överlevde ;) När vi kom tillbaka till skolan träffade vi ingen mindre än min gamla svenska lärare! Ingen snack om saken att han är världens bästa lärare.  Lätt dagens lycka, haha. Stackarn berättade att eleverna inte fick göra någonting på IV och han grät när han tänkte på hur mycket bättre vi var (och han tyckte vi var dåliga när vi hade honom, haha). Alla elever och lärare på Åkersvik vill ha tillbaka Mattias NUUUUU!


Påtal om tatueringar, vad tycker ni om det? Själv tycker jag att det är snyggt till en viss del men jag skulle aldrig tatuera mig själv. Då skulle jag i såfall bara ha en fake tatuering som försvinner efter ett tag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att tatueringar är snygga, och att det är ok sålänge man gör det av någon mer anledning än bara för att det är snyggt.. tycker att eftersom att en tatuering är något man har HELA livet så borde det vara något som verkligen betyder nåt..

2010-09-11 @ 00:14:47
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,ha det så kalas

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 10:55:43
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0