Grym helg med pojkarna

Fredagen hängde jag med Davve och en massa folk jag inte har någon aning om vilka de va, så kände mig lite vilsen ibland när Davve försvann. Blev ingen sen kväll men det gjorde inte alls något och det var så härligt att komma hem och lägga sig och sova i en stor och varm säng.

Vaknade upp jätteirriterad på lördagmorgon av att jag fick ett sms, trodde det var alarmet och att jag skulle upp till skolan, innan jag kom på att det var helg, haha. Kunde inte somna om så jag klev upp och började tvätta istället, så har man det gjort. Hade bestämt innan att jag skulle spendera kvällen med Robin och Viktor, så jag knallade iväg till Robin runt fem och vi tog en liten promenad hem till Viktor. Hade aldrig varit där förut och han visste inte om att jag skulle komma så det blev lite surprise surprise. Kvällen började hos Robin, där hans snälla bror bjöd mig på mat, sedan hamnade vi i bergsåker innan vi knallade hem till mig mitt i natten och Viktor bjöd oss på hamburgare, så goda! Viktor var jättesöt och hade plockat blommor till mig :) Behöver nog inte säga att vi alla tre slocknade ovaggade efter maten och vaknade inte försen runt 13-14 idag.

Som sagt har helgen varit grym förutom en tråkighet, men jag hoppas att det kommer lösa sig.


Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, inte mkt hehe :)

2010-09-06 @ 20:35:13
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0