Friluftsdag

Att gå upp för en lång brant trappa som leder upp till ett berg och sedan springa runt där i en stor skog fullt med branta backar och klipper som man skulle ta sig förbi för att leta efter 15 kontroller, är inte alls roligt. Och hur vet jag det? Jo, för det är precis vad jag har gjort idag. Två och en halv timme tog det! Sedan när vi kom tillbaka till starten och var grymt törstiga och hungriga så var festisarna och hamburgarna slut... Men Stefan var så snäll så han bjöd mig på mat när jag kom ner till stan :)

Nu ska jag plugga och sedan lägga mig i min sköna säng och sova ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Faktum är att det faktiskt inte ens fanns några hamburgare, utan det enda de fått med sig upp var de där korvliknande sakerna... :/

2010-09-28 @ 23:03:00
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

sv: hoppas du e frisk nu :D..

låter härligt, med mig är de fint nu :D..

kjam

2010-09-29 @ 23:25:10
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0