En helt vanlig onsdag

Nu har jag kommit igång med träningen igen efter Tallinn-resan ifall någon vill veta det. Det är lika tungt som vanligt, men det är bara att bita ihop för nästa vecka är sista uppbyggnadsveckan, jippi!

Idag har jag haft utvecklingssamtal och det gick bra som alltid, hehe. Blev grymt förvånad när min mentor sa att jag låg på 'OK' i idrotten, jag som var en av de som låg bäst till i idrotten, hade bra närvaro och har själv sett att jag har legat på mvg! Hur kunde jag bara få ett OK??? Som tur var hade min mentor sett fel och självklart hade jag ett fint mvg :)

Var också på bio med klassen på en film skolan ville att vi skulle se, det betydde att svenskan och engelskan gick bort, sweeet! Tyvärr sög filmen så hårt och jag höll seriöst på att somna. Dancer in the dark heter den, ifall någon känner för att titta på den.

Sedan blev de träning, lika hårt som alltid, men lika skönt efteråt och nu ska jag försöka skriva klart en liten uppsats om Ed Gein. Få se hur det går!


Måste säga att jag är lite stolt :) hihi


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har också nyligen börjat träna. :)

2010-10-29 @ 13:37:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

va bra ! hur är läget ?

2010-10-29 @ 19:13:07
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0