Tallinn

Har varit jättedåligt med bloggande. Men förra veckan hade jag det sjukt stressigt och i fredags åkte jag till Tallinn.

Vi var en gäng på åtta pers som åkte. Under bussresan till Stockholm peppade vi till skön musik. När vi kom på båten checkade vi läget, åt buffé innan vi spelade lite kort i hytten. Senare på kvällen stack vi upp och dansade loss. Viktor som sa att han inte tänkte dansa var uppe på dansgolvet en minut senare, haha. Det fulaste som hände var när Wisshagen skulle iväg och röka och jag hängde med. Vi råkade bli där ett bra tag innan några av de andra kom upp till oss och berättade att jag hade varit försvunnen och de hade letat efter mig och var jätteoroliga. Viktor och Robin hade till och med gått och knackat dörr. Jag vill bara skratta och gråta. Jag hade verkligen ingen aning om att de hade letat efter mig i flera timmar. Ville bara krama om dem allihopa.

När vi anlände till Tallinn snöade de riktigt mycket. Som tur var vädret bra de andra dagarna. Jag och Eva gjorde en ansiktsbehandling som var sjukt skö. Vi badade och bastade i flera olika bastun. Drog ut och käkade på en massa härliga resturanger.

Hemresan var inte alls rolig, båten gungade så sjukt mycket, endå tvingade jag mig att äta. Jag ville heller inte gå och lägga mig eftersom det var sista kvällen, men ju mer tiden gick ju mer sjösjuk blev jag. Usch, var inge roligt alls..

Har varit så grymt härligt att fly från verkligheten, att bara umgås med underbart folk och må gott. Nu när man är tillbaka så kommer allting tillbaka, skolan, friidrotten, ja allt man måste tänka på.









Har inte så jättemånga bilder. Men istället har vi jättemycket filmat ;)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-21 @ 20:28:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Laila♥

haha ser roligt ut =)

2010-10-23 @ 21:38:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Nicole

ser askul ut.. lägg upp några filmer :D

2010-11-15 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0