Resident Evil: Afterlife 3D

Marcus, min bror, har också bott hos mamma den här veckan och varje dag har han tjatat på att gå på bio, och han bara måste se en film i 3D. Det fanns inte så många att välja mellan så det blev tillslut Resident Evil. Jag var mycket skeptisk eftersom det verkade inte alls vara en film jag tittar på, men kände mig endå lockad när det var i 3D. Så i onsdags åkte vi och en kompis på bion. När filmen började kom jag att tänka på en sak, man kanske måste se de första filmerna för att förstå handlingen? Haha, som tur var förstod jag endå. Visst skulle man förstå mer om man hade sett alla, men det är inte så att man sitter och tänker "Vad pratar de om?", "Vad gör hon där?", "Vem är han?" osv.

Filmen var över mina förväntningar, eftersom jag trodde jag aldrig skulle gilla en sådan film, men jag gillade den verkligen.


Kommentarer
Postat av: MALIN

hejhej, fin blogg :D:D



va gärna med i min tävling om vad radiance doftar, några inlägg ner! :D:D

2010-10-10 @ 15:10:45
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0