Hos mami

Är hos mamma och ska vara här hela veckan eftersom de håller på med stambyte i min lägenhet. Sedan kommer jag ha ett nyrenoverat badrum, det gillas!

Annars har dagen rullat på, hade samhälleprov och det gick skapligt. Kunde alla frågor, men sen orken  att formulera svaren var det lite si och så med. Men tanken om hur det gick på provet försvann snabbt när jag fick tillbaka min loggbok, ett stort MVG var det! Min lärare sa att sådär skulle en MVG-loggbok se ut och frågade om hon kunde få använda den som ett exempel. Snacka nöjd-tjej man är ;) Bäst på hela lektionen var nog när hon gav fyra tjejer i klassen en stor skål med popcorn och en tillbringare med saft, medans resten av klassen bara fick en plastmugg med popcorn och en med saft att dela på. Sedan skulle vi förklara vad hon försökte bevisa med det. Det var då en uppgift på provet.


Nu är min faster på besök och vi har fikat nå jävulskt feta krämbullar, men sjukt mycke kräm! Kommer ha paltkoma ett år fram över nu, haha.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin färg du har i bloggen! :)

2010-10-05 @ 18:18:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, då blev det bättre med färgen än bara vit. :)

Har också letat efter ungefär samma färg som du har här, fast hittar den inte. :D

2010-10-06 @ 13:44:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0