Härnösandsmaran fredag

Igår var första dagen på härnösandsmaran. Jag, jonathan och Viktor droppade in strax innan det började. Kändes sjukt skönt att få dansa igen efter några veckors uppehåll. Har ju haft fullt upp med annat =/ Det var inte alls mycket folk för att vara en mara, men helt okej antal eftersom man fick bra utrymme att dansa på. Tror att fler kommer ikväll eftersom det är tre band som spelar för samma pris som det var igår, då det bara var två band som spelade. När klockan började närma sig tolv var jag rätt nöjd att dansa, allting började sju också,  så jag satt mest och titta på när alla andra dansade till klockan närmade sig två och jag dansade sista dansen, den går ju bara inte att missa ;)

Nu är jag redo för ännu en kvälls dans och jag hoppas att det kommer många bra dansare. Tyvärr blir det bara jag och Jonathan som åker ikväll. Två andra tjejer skulle egentligen också med, men dem bangade. Tråkigt!

Gårdagen och idag ser rätt mycket ut så här: äta, duscha, dansa, sova, äta, duscha, dansa, sova.

Här kommer två bilder från igår


Rasmus och jag


Jag och Magnus.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Sv: Tackar! :D

2010-10-31 @ 13:29:16
URL: http://www.evelinaytterbom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0