Fredag 26/11

Hade en trevlig kväll hos Martin igår. Började med att han, hans mamma och jag möblerade om i Martins rum och det blev faktiskt jättebra! Tiden rann iväg och det blev middag med stora diskutioner om det är bra eller dåligt med vindkraft. Kvällen spenderade vi i bystugan där vi tittade på film med några lidenpojkar och diskuterade vad man skulle kunna göra för en summa pengar de hade fått till ungdomsverksamheten i bystugan. Även jag fick komma med lite förslag, fast jag bara har varit där två gånger och inte direkt insatt. Men nu verkar det som jag är medlem eller något sånt? Men det är bara roligt och jag kommer säkert besöka bystugan fler gånger.


Har glömt att visa att jag och Jonathan fastnade på bild när vi var på Timråmatchen för några veckor sedan. Jag ser inte så jätteglad ut, men Timrå låg faktiskt under. (Vi är längst ner till höger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0