Hur ska allt få plats i mitt lilla huvud

Dagen efter lovet och... *BOOOM!!!!!* man har fullt upp att göra och tusen saker att tänka på. Känner att tyvärr får friidrotten vänta. Dessutom har vi flyttat in (om ingen har märkt det så är det väldigt mycket snö ute) och det betyder att jag måste ha skjuts till och från träningen. Min mamma som är den som skjutsar är numera i Florida och roar sig, men iaf, jag vägrar nämligen gå biten mellan busshållsplatsen och träningshallen, för läskigt för min smak att gå där själv.. Om två veckor ska vi ha en projektvecka på skolan där vi ska göra en tidning, vi är i olika grupper och jag var en av de 'lyckliga' som blev gruppledare! (yey..) Vad händer annars, mamma ska firas, brorsan ska firas, pappa ska firas (farsdag) och fick veta för en stund sedan att jag ska jobba 1-3 advent.

Undra om det kommer en vecka då man inte behöver göra eller tänka på något alls, bara leva och må bra, skratta och va gla´?

Tur att jag ska vara med Martin i helgen så man kan fly från alla måsten :)


Skolavslutningen 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0