Håltimme på håltimme

Imorse när jag klev upp var jag så glad att vi hade sovmorgon. När jag kom till skolan blev jag inte lika glad då jag fick veta av mina klasskompisar att vi inte hade någon psykologi, det betyder att jag skulle haft en ännu längre sovmorgon om jag hade vetat. Enligt våran lärare hade han meddelat oss det i måndags, men enligt hela klassen hade han inte gjort det. Så det var ganska surt..

Nu sitter jag hemma och ska försöka skriva klart en engelskauppgift som ska in idag, sedan återvänder jag till skolan och har förhoppningsvis historia. Sedan blir det ännu en håltimme innan jag kan ha matte till halv fem, roligt!

Men ska inte deppa allt för mycket eftersom det är min brors födelsedag idag! Grattis till brorsan på 19-årsdagen :) Så ikväll åker jag till Holm och firar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0