Tors - Fre

Har inte haft tid att skriv de senastre dagarna, så därför ska jag göra en liten uppdatering om vad som har hänt.

I torsdag var jag på dans. Kunde självklart inte missa det eftersom ånäsparken hade premiär och det var Blender som spelade. Grymt var det trots att det var sämst väder. Dansade hela tiden om man räknar bort tre danser som jag missade.

Klockan sju på fredag morgon var jag inte så pigg. Men klev upp för att sedan åka till spanskan för att endast veta vad jag får för betyg på kursen (blev VG, helt okej) och för att skriva en utvärdering, och ja,  det tar inte 80 min som ni kanske förstår så jag, Victoria och Rikard stack till Waynes för att fika innan nästa lektion skulle börja. Riktigt trevligt :)

Kvällen spenderades med Isabelle och det var minst lika trevlig.


Bild tagen av Lina. Från förra helgen när vi var på dans i Jättendal.


Kommentarer
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

Sv: haah bilden e lite cool :D

är det med din rygg du inte kan? :/

2010-05-30 @ 12:58:58
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: ♥ Linneas Fotoblogg

sv: jaha okej ! haha

jag hjulade som en kung för typ 5 år sen.. sen har jag inte vågat mig på att hjula förens dagen jag tog kortet :)

2010-05-30 @ 18:37:21
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0