Någon har visst svårt att bestämma sig

Är det bara jag som tycker vädret är bra knasigt idag? ena sekunden regnar och haglar det, på ett ögonblick försvinner det och solen skiner som bara den, en sekund efter spöregnar det.. Har modernatur beslutsångest? :)

Annars då. Jo, har varit på skolan och haft en lektion som började halv två, härligt! Sedan blev det stan med Maja och Martin.

Nu ska jag dra iväg till Altira, för som alltid på onsdagar är det lill-lördag där. När jag kommer hem får jag hoppas att jag är flitig och pluggar, men det får vi se då :)

ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Plugga jaa.. :/. Hoppas du har en bra dag!

2010-05-06 @ 09:02:23
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0