Födelsedagsfirande

På lördagen vaknade jag upp hos Martin Mehlin. Inte fick vi sova länge eftersom dagen skulle planeras och senare skulle Martin spela match. Efter frukosten stack Fredrik hem medans jag, Martin och hans bror planerade. När klockan började närma sig tolv drog vi iväg till (älskade) Holm. Matchen var grym eftersom Martin gjorde mål och det var det första målet han någonsin har gjort i A-laget. När vi åkte tillbaka till Liden plockade vi upp lite folk som skulle vara med och fira Martin. 

När vi alla var samlade skulle vi leka lekar. Det blev bl.a sillburken (ungefär som kurragömma), stapla vedträn, frågesport, kortleken; man ska förflytta ett kort med munnen mellan sitt lag och man får bara suga fast kortet med läpparna och ta emot kortet på samma sätt. Haha, den leken är så rolig, speciellt då det bara var killar där (bortsett från mig) och två råkade pussa varandra ;) Till sist spelade vi potatispaintball.

När lekarna tog slut och vi hade ett vinnade lag (mitt såklart) käkade vi tårta och Martin fick öppna sina paket. En skjorta fick han av mig och hörlurar av dem andra. Tror han blev nöjd :)

På kvällen myste vi framför en film innan vi alla slocknade i varsin säng (förutom Fredrik och Pontus som delade, hihi)


BG och Fredrik körde lite skuggteater för mig medans de andra fixade snacks ;)

Förhoppningsvis kommer det mer bilder, ska bara få dem först av Martin.


Kommentarer
Postat av: sofia

johooo ;) ohja, de va underbart gott! va tycker du om nyponsoppa då? dricker de nu:D

2010-06-07 @ 21:52:45
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ne kanske inte ;) allt bra med dig annars?

2010-06-07 @ 22:08:34
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0