Altiras våravslutning

Kvällen spenderades på Altira där det var våravslutning och det betyder klubbmästerskap. Alla som vill i klubben får anmäla sig och sedan lottar domarna ut par. Rätt roligt, men inte om man skulle hamna med någon super dålig.. Haha. Som tur var hamnade jag med en som heter Roger som är en kursledare. Det skulle bli väldigt ojämt om domarna gick efter hur duktiga var så istället gick alla som var gladast vidare. Jag och Roger lyckades ta oss till final! Vet inte vilken placering vi kom på, men vi var tyvärr inte topp 3. Är nöjd endå :)

En massa kort togs också, så man får se vart alla bilder hamnar. Troligtvis på någons facebook som man inte har någon aning om vem det är, haha. Få se vads som dyker upp.

När jag kom hem satt en kille från grannhuset ute på gräsmattan med en kompis. Slutade med att jag satt där och var sociala med dem innan de stack in mot stan och jag gick in till mig. Tänka sig att man har bott här i snart ett år och vet inte vilka ens grannar är, eller det är kanske normalt?



Kommentarer
Postat av: sabina

ja man blir rädd vilka människor det finns

2010-06-03 @ 16:44:42
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0