Lista

Har inget bättre för mig, så gör en liten lista jag hittade. Samtidigt får ni veta lite mer om mig :)

Namn
: Lovisa Sundberg
Kallas för: Lovvsan (endast av min mamma), blondie, bimbo
Stjärntecken: Fiskarna
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Tatueringar: Inga och vill inte heller skaffa några.
Längd: 1.72 cm
Skostorlek: 40
Hårfärg: Blond
Fräknar: Har aldrig haft.
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Jag trivs här, eftersom det är varmt på sommaren och snö på vintern. Men skulle inte heller sitta fel med att bo i USA eller på en vacker ö i medelhavet.
Tycker du att du är attraktiv?: När jag har mina bra dagar.
Dricker du?: Såklart annars dör man ju ;)
Röker du?: Nej
Vilket schampo använder du?: Har ingen koll på vad den heter. Någon random shampo.
Vilken parfym använder du? sexy darling - Kylie Minogue, hidden fantasy - Britney Spears och flowing - Puma
Vad är du rädd för? Att förlora nära & kära
Gillar du att tvätta? Brukar inte tvätta. Kanske dax att börja. Med tanke på att man har flyttat hemifrån :)

Senaste...

Personen du ringde?
Min äldsta bror och sa att han skulle säga till sin tjej att vi var påväg.
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Top model.

Favorit…

Låt:
Usch, hatar att välja ut favoriter. Brukar inte ha sånna. Men tar nog "New love in town" - Europe, trotts att jag nästan har lyssnat sönder på den :P
Sak att göra: Dansa ♥
Dryck: Coca-cola for sure!
Kläder: mjukisbyxor.
Film: Samma problem här som med låten.. Grease tror jag faktiskt. Kan se den om och om och om igen utan att lessna.

Har du någonsin…

Blivit arresterad?
Nej

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit?
För många gånger av knepiga romanser.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det beror på om jag bara ska räkna dom jag gick i samma klass med. Det blir itne så många då vi var endast sex personer i klassen i sexan, haha. Från klassen är det då fyra personer jag fortfarande har kontakt med.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj, det är några gånger. Har ingen aning då jag inte har någon koll på hur många tävlingsresultat som har varit med.

Senaste…

Boken du läste?
Go ask Alice.
Personen du fick e-mail av? Det var nog av min tränare.
Personen du fick brev av? Oj, det var länge sedan jag fick ett brev vad jag minns, så jag har ingen aning.
Personen du fick sms av? Av min vän Martin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag antar att jag ska räkna med min äldsta bror med så det var nog i somras när vi hade surströmmingsfest.
Saken du köpte? Fika på dansen i lördags.
Vad har du gjort idag? tittat på tv och suttit framför datorn.
Brukar du svära mycket? Nej, jag tycker det inte låter bra när jag svär. Haha.
När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar och inte kan somna om och inte orkar dra mig längre. Men jag brukar tvinga mig upp ur sängen innan ett, för annars får jag ångest (nyårsdagen är ett undantag! klev upp två då....)
Vad har du på dig? mjukisbyxor ;) och en tröja
Är du glad nu? Jadå, har inget att vara ledsen över :)
Vad dansar du till? Allt ;D
Stockholm är… ? En stad jag vill åka till, då jag endast har varit där två gånger i mitt liv när jag var 1 och 11 år.
Göteborg är… ? Ett underbart ställe som jag vill åka till igen!
Land du vill besöka? Sätt mig på ett plan och skicka mig till vilket underbart, varmt och fint ställe som helst så blir jag nöjd!


Kommentarer
Postat av: Selina

Hahahaha jag gjorde den listan idag :-)

Du borde defenitivt komma till Sthlm!

Vart bor du?



//Love Selina

2010-01-05 @ 23:41:06
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0