2010 here I come!

Då var 2009 över och ett nytt år har börjat. Hur var erat slut på det gamla året? Mitt var jätte roligt. Var med lite folk hos en kompis där vi åt god mat, spelade guitar hero (jag ska helt klart börja spela trummor! Någon som vill bilda band? haha), lekta lite lekar, åkte skoter och dansade loss i köket.

Tyvärr håller jag på att bli förkyld, kanske inte den bästa starten på ett nytt år och speciellt inte när jag ska dansa imorn (ovanligt va?).

Nu håller jag också på att försöka vara teknisk. Jag har nämligen kommit på att det är min brorsa som är den som är minst teknisk i den här familjen, inte jag! Det är nämligen han som förstör datorer och alla tekniska prylar han har. Nu har han dessutom lyckats göra så ljudet inte funkar på datorn när man tex spelar youtube-klipp och jag lovar att det funkade alldeles utmärkt innan han la vantarna på datorn. Så nu får han skylla sig själv för att jag använder hans ipod och ipod-högtalare :)


Det får bli en bild på mig, Jenny och Eveline, eftersom jag fortfarande inte kan lägga över bilder från kameran till datorn. Vänta er en drös av bilder när jag kommer hem till lägenheten ;)


Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hehe ja :)

2010-01-01 @ 18:48:03
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: Neo ,the rich bitch

svar haha ja men precis :D

2010-01-01 @ 19:08:21
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha okej. :)

Gör du då? :)

2010-01-02 @ 16:55:58
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0