Julaftonen

Min julafton var inte alls som den brukar vara, men den var minst lika bra!
Det började med att jag fick en tidning på morgonen av tomten, hihi.  Sedan blev det julklappsutdelning, mat och Kalle Anka hos mormor och morfar, med mamma och brorsorna. Mamma sa att vi fick byta julklapparna om vi ville. När jag öppnade paketet med långkalsonger och sa att jag gärna vill byta dem, men det fick jag inte, haha!

Efter Kalle och hans vänner packade vi in oss i bilen och åkte mot stan. Mamma skjutsade mig och Marcus till faster, där hon, hennes man, pappa och farfar väntade på oss. Blev julmat igen innan det blev julklappsutdelning igen! Senare på kvällen satt vi och skypade med min farbror som satt hemma hos sig i San Diego.

Riktigt mysig jul och snacka om trött man var när man kom hem!


Tagen med min nya kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0