Inte den bästa dagen


Brist på bilder får ni se en fin bild min vän Albin har tagit.

Dagen började med att mamma väcker mig 10 över sju och tur var det för mitt alarm hade inte ringt eller har jag stängt av det i sömnen? Gjorde mig klar och gick ut till bussen, fick stå där i en halvtimme för att bussarna som går var tionde minut var sena! Snacka less man är, speciellt när det är -20 grader ute..

Tog mig till skolan, hade geografiredovisning som gick bra. Strulade först när det inte gick att koppla in min dator (men för alla andra gick det? haha..). På lunchen fick jag en lussekatt av Davve, mihi,det gjorde mig glad, eftersom jag hade håltimme i två timmar och skulle plugga på spanskaprovet.

När det var dags för provet gick det inge vidare. Vad är det för mening att plugga som tusan om man endå inte kan få ett bra resultat, när läraren skriver med en massa saker hon inte har sagt kommer på provet? Typ ord och fraser..

Tog mig hem och drog sedan på träningen. Ryggen mådde bra men istället skulle fötterna krångla, haha... Fick ont ovanpå båda fötterna och det gjorde så ont att jag inte kunde ta i. Ska ta och köpa ett par nya löparskor eftersom mina är rätt gamla och det kan vara det det hänger på. Får jag hoppas..

Dagen sög litegrann men det blev genast bättre när min tränare och Daniel bjöd på saffransmuffins och julgodis efter träning. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0