101212

Ja, vad ska man säga. Var ett tag sen sist det stod några nya meningar i bloggen. Mina dagar har sett i prinicp likadana ut. Pluggat och tränat. Dansat och varit i Liden.

Träningen har gått jättebra till i torsdags då min rygg gjorde ont. Nu känns det bättre igen så får se hur det går ikväll på träning, då även tidningen kommer och ska göra ett reportage om våra dåliga träningsförhållanden. Kommer visa er det när det kommer ut.

Plugget står upp över öronen på mig känns det som. Två viktiga prov står på schemat nästa vecka, en tur till Forsmark ska göras på onsdag och jag kommer vara borta hela dagen. Ett tal, en redovisning och en debatt ska vara utfört innan det är dags för jullov. Hjälp!

Så har mina dagar sett ut och kommer se ut. Roligt liv? En sak är säkert iallafall och det är att jag längtar till jullovet!

Här har du en bra låt lyssna!

De senaste dagarna har min träning sett ut såhär. Vad sträcken och det blåa står för, har jag ingen aning om, haha.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är svårt att alltid skriva varierande. :P

2010-12-13 @ 12:35:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0