Trio med killar

Var otroligt seg igår efter att ha kommit hem från dansen i Hällesjö klockan halv två på natten, så gick mest runt hela dagen och var lite trött. Solen sken också så jag mer eller mindre klättrade på väggarna i lägenheten och jag kände inte för att bara sätta mig på balkongen. Tillslut fick jag med mig Johan till stan och vi strosade runt (och då hade solen gått i moln, haha). Jag gick och köpte en mjukglass och tog en strut för att kunna mata fåglarna. Förut att det var otroligt kaddigt, jag fläckade ner tröjan och kallade en and för idiot, var det värt det, eller inte.. Haha.

På kvällen åkte jag hem till Robin och var med honom och Viktor. Vi satt och kollade på Happy feet och Ratatouille till klockan fyra på morgonen. Själv hade man inte sett dem innan. Var i början skeptisk till att se dem, jag är mer av en Disneyklassiker-fan. Men de var helt okej. Annars var det lite orättvist då Robin och Viktor satt och terrade mig med en blå lysgrej hela kvällen. Fast Viktor betalade tillbaka det genom att ge mig sina två jättemjuka kuddar i utbyte mot min platta hårda kudde :)


Bilden har ingenting med inlägget att göra. Men hittade den här fina bilden på mig och Martin från när vi var ett gäng som åkte till Övik på dansmara i höstas. Vi hade en liten tävling mellan bilarna som innebar att vi bla skulle ta en massa bilder, där vi tex hoppar, gör en mänskligpyramig, två stycken som kramas och som ovan två som håller varandra i handen :)

Kommentarer
Postat av: MALIN

okej, illa! de är ju såå skönt ;)



ps. är du på öland? (a

2010-08-13 @ 20:16:32
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0