Pilatesboll-träning

På morgonkvisten innan det bar iväg till skolan träffade jag en sjukgymnast som gav mig lite övningar, så nu är det bara att sätta igång att träna. Det blev en massa övningar som man ska göra på en pilatesboll så det var bara att införskaffa sig en.

Mina träningsplaner ser just nu ut såhär: jogga + pilatesträning. Kommer inte åka på friidrottsträningarna utan börjar efter uppehållet som är i oktober (har jag för mig). Sedan får vi se hur min träning ser ut, eftersom på friidrotten har vi uppbyggnad i några veckor, men kondition + styrka. Få se vilken styrka jag ska köra på.

Jag är taggad till tusen! Nästa år SKA jag vara tillbaka på banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0