"Ligger i en hammock och njuter av livet"

Tjosan! Då har ännu en dag gått och jag hade hoppats på att det var min nästsista jobb-idag, men icke, ska troligtvis jobba på onsdag också (försöker tänka positivt, jag får pengar...). Annars var jag och pappa till andra sidan sjön på tre-rättersmiddag, inte dåligt. Tacos och vaniljglass med hallon sitter aldrig fel! Det blev så himla härligt väder också, soligt och varmt, men det blåste också lite svalkande och inga mygg (om det inte finns några mygg är det PERFEKT oavsett väder!), så mellan måltiderna låg jag i en hammock och kände att mitt liv är ju endå helt okej.


Att åka båt är faktiskt grymt härligt.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh så härligt!!!

2010-08-17 @ 21:52:03
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Vinn en fin topp! Kika in :)

2010-08-19 @ 22:07:43
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0