Helgen

Klockan sex på lördagmorgon väckte mamma mig och det var bara att stiga upp för att fara till Balders och stå i en kiosk hela dagen. Senare på kvällen åkte jag och Johan till Davve och hade sjukt roligt. Egentligen skulle jag sova över där men fick ett sms av Robin runt tolv så det slutade med att jag åkte hem till honom och var med han och Viktor. Sedan kom det lite fler folk och vi satt uppe och pratade om lite allt möjligt. När de andra gick hem runt fyra trodde jag att jag, Viktor och Robin också skulle gå och lägga oss, nejnej så var det inte.. Efter att ha suttit och lyssnat på deras snack om farliga killar i Sundsvall, om MMA och självklart försökt hålla mig vaken sket jag i dem och gick o la mig sådär klockan åtta på morgonen. Kan ju säga att jag slocknade direkt. När jag vaknade trodde jag att jag hade sovit bort hela dagen och fick lite panik eftersom jag egentligen skulle ha åkt till Holm klockan ett. Så visade det sig att jag bara hade sovit i två timmar! Försökte somna om men killarna var fortfarande vakna och förde ett jävla liv så det gick inte precis att sova..

När jag äntligen tog mig hem så tyckte mamma att vi skulle fara och dansa, så det var bara att fixa sig och fara. Blev dans i fyra timmar sedan när jag äntligen kom hem stupade jag i säng och somnade ovaggad.

Kort och gott, grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0