Perspektiv på historia A

God kväll!

Har just diskat och ska snart sätta mig ner och plugga historia. Har en massa sidor jag måste kunna tills imorn, annars är det tack och adjö till mitt Historia A-betyg (ungefär). Det var egentligen meningen att jag skulle skippa träningen för att plugga hela kvällen. Istället skippade jag träningen och pluggningen för att åka och dansa istället. Kanske inte så smart, men dans är ju så roligt!

Som tur är har jag sovmorgon imorn så då gör det inget att jag sitter uppe och pluggar en stund.


Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Gissa kändisarna på min blogg!

- Jag gör bloggdesigner, hör av dig!



Kram :) ♥

2010-04-22 @ 16:49:43
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0