Jag vet inte vad som har hänt

Hela helgen har jag känt en sak...Lycka! Och jag kan inte komma på varför jag helt plötsligt hade fått den härliga känslan och var mer glad än vanligt. Ingenting speciellt hände förutom att det gick otroligt bra att dansa och jag fick dansa med jätte duktiga dansare.

Kanske var det för att mamma berättade för mig att om man ler konstant i 20 minuter lurar man hjärnan att allt är bra och man blir glad. Kanske jag log i minst 20 minuter i helgen :)



(när jag sökte på lycka på google, kom det fram en inte så vacker bild och då menar jag inte bilden jag har lagt upp nu)

Kommentarer
Postat av: Jennifer [foto&vardag]

sv:

finns typ 1000 sånda grupper :O

det finns inget jag hatar så mycket som dom :O

2010-04-27 @ 20:40:40
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0