Expanders och Perikles

God eftermiddag!

Igår var jag på dans, och det var Expanders och Perikles som bjöd på sköna låtar. Jag hade inte så höga förväntningar eftersom jag inte hade hört Expanders innan och det var länge sen jag dansade till Perikles. Dessutom blev det inte bättre av att andra sa att de inte var så bra. Men vad förvånad jag blev! Båda banden spelade jätte bra låtar och även fast tempot blev lite knasigt ibland så blev banden mycket väl godkända om ni frågar mig.

Fick ovanligt mycket ont i fötterna efter dansen så har tagit ett riktigt skönt fotbad. Nu ska jag fortsätta vila upp fötterna, för ikväll blir det dans igen, men denna gång blir det Expanders och Svänzons.


Ibland är det svårt att se bra ut på kort när man dansar.
(Bild från dansgalan i Östersund för några veckor sedan)


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV Det är fint här :)

Haft en bra dag ?

2010-04-24 @ 19:24:50
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Ramatu

haha men deras ögon skrämmer mig:P sötbild<3

2010-04-24 @ 21:23:47
URL: http://www.raams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0