Friidrott + Dans = ♥

Så har denna dag också tagit slut. Var som sagt skolfoto idag, gick bra (tror jag). Enskilda fotot, ska vi inte prata om, såg ut som en mupp.. Sedan bar det av till träningen. Fick sms av Jonathan om jag ville så kunde jag få åka med honom till Altira på dans, söt han är som erbjuder sig ♥ Just då kändes det inte jätte lockande att åka och dansa (hade sprungit ex antal lopp + styrka), men så klart kan jag inte tacka nej till att åka och dansa och speciellt inte då Jonathan erbjuder sig att skjutsa mig. Så det var bara att slänga sig på bussen direkt efter träningen byta om och fara iväg och dansa. Nu är jag riktigt trött och är himla glad att jag har sovmorgon imorn! Sedan hur jag ska orka idrotten och träningen imorn, det är en annan sak..

Köpte också två par skor idag, visar dom imorn. Nu ska jag krypa ner i säng. God natt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0