Natt sms

Jag brukar inte märka av att jag blir piggare på att dricka energidryck, men igår gjorde jag det. Drack en runt tio (jag vet att det är oootroligt smart att dricka en energidryck alldeles innan man ska sova, men var tvungen att skölja ner choklad med något, hehe) och runt elva kände jag mig jätte trött så jag gick och la mig. Men helt plötsligt blev jag skit pigg o pepp på allt möjligt! och eftersom jag inte kunde somna så fick min kära vän Mattias ett jätte peppande sms av mig :)

Det lät ungefär så här (eller det lät exakt så här eftersom jag har mobilen framför mig och skriver av exakt vad som står..):

"Gu vad jag är pepp på att träna nu :O
och tills jag får hoppa höjd igen och TÄVLA!!!!!
Haha, jag kan inte sova... Energidryckens fel..
Jag skulle till och med kunna sätta mig på golvet och göra situps nu :)"

Notera: Det här var klockan tolv på natten på en vanlig måndag ^^

hehe...


Kommentarer
Postat av: Kawaiika

Fin blogg!kolla in min blogg

2009-10-06 @ 19:10:30
URL: http://kawaiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0