Andrea berättar;

Andrea - Ni skulle hört Lovisa förut hon sa en jätte rolig sak! Hon ba; Jag har jätte dålig syn så jag kommer inte se nåt. och då jag ba; Så när alla ska hoppa ner i poolen då kommer hon...HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Alla - hehe, vadå?

Andrea - Nemen asså  hon ba; Jag har jätte dålig syn så jag kommer inte se nåt. och då jag ba; Så när alla ska hoppa ner i poolen då kommer hon...HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Alla - Berätta igen!

Andrea - Jo, men Lovisa sa en jätte rolig sak, hon ba; Jag har jätte dålig syn så jag kommer inte se nåt. och då jag ba; Så när alla ska hoppa ner i poolen då kommer hon...HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

osv...

haha, höll på att dö då hon aldrig lyckades komma fram till vad jag skulle göra när alla andra hoppar i poolen på torsdag när vi ska bada och alltid lyckades fastna på samma ställe i berättelsen ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0