Övningskörning

Måste bara berätta om i helgen då jag och mamma övninskörde för första gången. Det gick ju skapligt bra =) förutom att handbromsed va i en bra stund (hehe). Men jag skulle iaf försöka få bilen att rulla men den ville inte(!), då mamma säger "Du har fått motorstopp..". Sedan skulle vi åka lite och mamma var rädd att vi skulle åka ner i diket för jag var nära rätt ofta, men vadå? Det var ju svårt att se det. Sedan var det dags för att växla, hehe. Från ettan till tvåan blev istället till trean och så klart påpekade mamma det, då var jag snabbt fällde en kommentar "Jag kör ekologiskt". Hihi


Men för att va första gången så tyckte jag gjorde det skapligt bra för att vara mig =)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Duktigt xD

Jag brukar låna Nickis bil, fast då är han oftast med, fast eh ja jag har inget såntdär övningskörtillstånd (A)

2009-05-27 @ 08:38:02
URL: http://hangedsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0