negerbollar

Grymt dålig uppdatering, jag vet. Men har inte haft tid. Hela förra veckan var ju som en katastrof med läxor och prov, sedan kom ju Emil. Så då ville jag spendera all min tid med honom såklart.

Ska snart hoppa i säng så ska fatta mig kort om dagen. Började med skola där balklänningarna stod i högsta hugg. Nu började de också likna klänningar. Lektionerna flöt på som vanligt och dagen var slut. När jag kom hem drygade jag ut tiden framför datorn och senare på kvällen gjorde jag negerbollar. Kan någon förklara för mig vad som är kränkande med att säga neger? Asså personligen tycker jag inte det är ett förnedrande ord.

Måste också påpeka att jag är verkligen less på vädret just nu! Förra veckan hade jag sommar känslor och imorse när jag vaknade så snöade det ute! Sedan höll det på hela dagen, och inte vad det lite snö heller. Nej, nej. Det bara vräkte ner hela tiden med stora täta snöflingor! Nä hua, snart flyttar jag ner till Skåne!

En annan dag berättar jag om min mysiga helg med Emil <3

Nu kom jag också på att jag måste slå in en present. Så måste kila, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0