090311

Förstår inte hur jag kan va så himla trött hela tiden. Kan kanske bero på att jag har så himla svårt att somna på kvällarna. Någon som har ett bra tips på att somna fort?

När jag hade legat och vridit och vänt mig ett bra tag och klockan började närma sig tolv så somnade jag till slut. Men då kom jag istället till en hemsk dröm. Där jag var i nåt spökhus med två andra personer (det var som i en skräckfilm) en tjej i dörmmen sa något som "jag ser väl om det har varit någon här elr inte" och just då dyker de upp en hand och tar tag i min handled! Jag skrek till och vaknade helt plötsligt o mitt hjärta gick på hel varv. Fatta om jag var rädd. Tänkte nästan ringa Emil för vågade nästan inte somna om. Men efter lite funderingar så skippade jag det eftersom både jag och Emil behöver våran dagliga sömn. Men inte märktes det imorse att jag hade fått sovit något. Blä.

Ikväll ska jag på utvecklingssamtal. Får hoppas på att det går bra, brukar ju göra det. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Okej samma här:D

2009-03-11 @ 17:19:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0