090626



Då var tandställningen på plats. Känns lite ovant men de funkar. Har funkat bra under dagen men nu börjar de känns i tänderna. Blir inte mycket ätande för mig nu. Annars har jag också klippt mig idag, behövdes verkligen. Senast var i höstas (I think?). Så håret var minst sagt slitet, så det blev mycket som åkte av. Tyckte de blev lite för kort, men eeh. Inge fel på frisyren och håret kommer ju trotts allt växa ut =)

Hann också med att gå ner till bryggan för att sola lite och sedan åka till västbyn o bada. Idag var det mycket varmare i vattnet kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

säg till när du lagt till dej så lägger jag till dej :)

2009-06-26 @ 19:59:06
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0