090622

God eftermiddag. Är jätte trött sen jag var tvungen att kliva upp halv sex imorse (!). Har hunnit med både de ena och de andra idag. en napprapat kollade min rygg. Fick massage av honom också (hehe) sedan bar det av till tandläkaren. Hua, de va inge roligt fast hon bara hedde små gummisnoddar mellan tänderna. Hon slant flera gånger med verktygen och klämde min läpp dessutom. Så nu sitter jag och stör mig på grejerna mellan tänderna som jag ska ha tills på fredag och funderar hur jag ska överleva när dom her in tandställningen i käften på mig?! Har ju hört att man får ont efteråt.. Menmen , ska ju inte klaga nu när jag kommer få raka fina tänder! =)

Hur har eran dag varit? Synd att det började regna men nu ser de ut som solen har tittat fram igen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0