Skrattar bäst som skrattar sist

Igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig skulle jag släppa in Moses. När jag öppnar altandörren ser jag han springa runt  och försöker att fånga malar och allt annat som flyger runt natte tid och ville inte alls komma in. Så jag hämtade ett papper och prasslade med det och vips så kom han springandes in. Haha. Där lurade jag honom allt. Men skratta bäst som skratta sist. Jag gick in till badrummet och gjorde mig klar och när jag skulle gå och lägga mig såg jag att dörren in till mitt rum var öppen och jag hade också haft fönstret öppen också! Så tror ni inte Moses hade öppnat min dörr (som hade stått lite på glänt) och hoppat ut genom fönstret. Sen gick det såklart inte att lura in honom igen med pappers-tricket.

Haha, ja, man får ju inte va dum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0