Måååla

Idag målade jag klart fönstret och toalettdörren. Medans har mamma målat klart taket och med hjälp av pappa så har även hallen blivit målad (vet inte om den är klar). Så nu återstår bara lite spackling och målning på vissa små grejer. Sedan tapetsering. Känns härligt, även fast det känns som jag kommer flytta in dit nästa år när man är i lägenheten så är det egentligen inte så jätte mycket kvar endå och när vi har tapetsera så kommer en god vän till oss och lägger golvet. Perfekt!  Sen äre bara att hoppas att det blir fint med tapeterna, golvet o dom nya garderoberna =)

Haha, jag måste bara säga att jag var så fin då jag hade målat klart. Hela jag (och då menar jag HELA!) var full med färg. Hade fulla armarna o händerna (ofc) men sedan också i ansiktet, håret, öronen och magen(?!). Är man professionell så är man. Haha.

Var en liten stund  med Jonathan fick se hur han bodde. Verkligen ett fint hus. Fick även träffa hans söta lilla hund Selma ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Delta gärna i tävlingen på min blogg:D

2009-07-27 @ 20:42:13
Postat av: Mikaela

Delta gärna i tävlingen på min blogg:D

2009-07-27 @ 20:42:41
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0